lördag 14 februari 2009

Hej hej i natten.
På nattjobb som vanligt när jag som oftast skriver hehe. Men seriöst så finns det viktigare saker i livet än att blogga i det oändliga. Tror för den sakens skull inte att det är så många som läser min blogg heller. Har min trogna mamma men annars så är det nog lite glest på den fronten ;)

Kollat upp en annan bloggsida som jag nog ska byta till då jag har problem att få till moblibloggning här. Ingen som verkar vilja tipsa mig heller så blir byte snart. Då kommer inläggen rullande. Mobilen är alltid min trogna följeslagare i fickan :)

Sista nytt : Lister har blivit målade i lägenheten av min käraste. Jag målade köket :D iallfall första lagret hihi.. Får tvätta hans kläder en stund framöver så det jämnar ut sig..
Dom ringde om soffan idag. Har väntat 38 dagar nu(ja vi räknar dom) ;) och det ser ut som vi måste vänta längre....grrrr...

"Produktionsförsening" kallde han visst det. Dom skulle ringa om närmare datum på måndag. Hoppas hoppas den kommer snart. Det är lite tomt hemma hos oss nu och sängen har blivit våran fasta plats. Inte för att det gör nåt haha men det är skönt att få allt på plats så man kan ordna med allt annat. Kommer att bli så fint!! Ska lägga ut bilder då allt är på plats. Soffabord,matta och nya gardiner ska det bli med innan ni får se ;)

Hem om 2 timmar & krypa ner i sängen hos älskling. Åhhh längtar.. Pratade med han senast för en timme sen. Låg och såg bilfilm han sötnosen. Passar på då kärringen är borta. Bra det :)

Nattjobb hela helgen men ger lite mer peng det vartfall.

Måste sparas nu när allt ska inhandlas och vi ska få hem en liten nurk !! Kostar att ha hund (& att köpa den med)
Men ojoj så skoj det kommer bli!!!!

Dags & jobba lite

Nattinatt

Inga kommentarer: