torsdag 5 februari 2009

I valet & kvalet

Har ni nån gång sett nåt så sött?? Kanske blir vår pup det här. Jag & älskling har sånn lust... Ska tänka lite till Emlan så säger vi ifrån,tack för dom fina bilderna på lilleman ;)
Vuxit & ser stor & stark ut han hihi ;)

Livet som samboer är helt underbart hittills,förutom en sak.. Jag hade kanske kunnat sköta mig lite bättre(grinig,grinig...) Förstår inte att det ska vara så svårt att sluta röka... Klarar lätt att inte ta en cigg men det är värre att kontrollera mitt humör. Har nikotinplåster så behovet är ju fortfarande där med nikotinet..hmm... måste tänka ut nån glimmrande lösning,har inte lust på cigg utan nu måste jag vänja mig av med plåstrerna istället. Skit.... Jag blir en riktig bitch... Kan ju inte offra kärlek för det men vad kan man göra för humöret? Nåt tips..? Inte nåt med mat,viktnedgång är ett måste till sommaren as usual ;)
Sitter på nattjobb nu,tog en extravakt=extra cash. Jobbade på dagen idag & sen blev det lite sova innan jobb. Älskling kom krypande ner väl hemma från jobb han med ;) Nu står han visst hemma & målar lister sötnosen.. Blir så fint!!! Men han ska upp 06 stackaren... Ska upp runt 12.00 imorrn & ut på cafè en tur med Anita. Sen lite mys hemma hos mig. Jag ska färga hennes hår och hon ska spå mig. Många som inte tror på sånt men efter vad hon har fått fram dom sista åren när hon spått mig så kan man inte annat än att tro på något. Jag har alltid trott på det övernaturliga. Jag VET det existerar mer mellan himmel och jord än det vi kan se och är alltid lite nervös var gång hon ska spå mig. Men spännt med haha ;)
Vill tillbaka till Sverige snart med. Var ju på besök till min kompis Emelie som har blivit mamma till lilla Vilja,världens sötaste lilla tjej!! Det är inte alltid man tycker att alla bebisar så söta,små skrynkliga & helt röda av att dom skriker så mycket hehe, men då jag kom in i huste & såg det lilla perfekta knyttet hon bar på då smälte jag. You go girl,tänk att du & Lars har gjort henne. Otroligt...En ära att du frågade mig om att bli fadder...
Imorrn ska jag småplocka hemma med & få ordning på allt jag strött runt omkring. Få ner några boxer i kjällaren.Byter ut nästan allt i lägenheten förutom några pyntsaker,ljus etc. Blir verkligen VÅR lägenhet och det känns så bra..... Finns så mycket jag har lust att köpa men ska det bli hund så blir det en del pengar på det & då är det prioritering! Är lyckligare människa med djur om kring mig,märkte hur glad Tina gjorde mig...kommer alltid sakna den hunden...var som en människa hon.. Men sånt är livet. Vet iallfall att hon lever och har det bra,det är viktigast :D
Hade önskat älskling låg i sängen när jag kommer hem men måste sova ensam några timmar buhu.. Överlever nog men är inte kul... Otroligt hur mycket man kan tycka om en annan människa hmm...
Godnatt på er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jätte söt men du kom ihåg vad jag sa....Mor