lördag 17 januari 2009

blä blä blä

AAAARRGGGGHHH!!!!
Ni vet när man har en sånn dag när man bara vill explodera(eller vill & vill men är på väg var tredje sekund eller nåt)..
Allt är fel. Spegeln vill inte visa det jag lärt den & det hemska är att den har börjat samarbeta med vågen om att få mig ur balans.. Dom klarar det.. Bankkontot & jag är inte heller vänner om dagen. Stäng in all världens frustration i en människa,då har du mig.
Jag vet att jag är så otroligt barnslig, idiotisk men visst får man vara på dåligt humör ibland utan att man behöver bli hängd...?
Älskling är i duschen nu och han är bra less på mig tror jag,eller vet... Kl är nu över 16 en lördageftermiddag och vi har inte kommit oss ut och iväg än...grrr...Vill få gjort saker när jag har ledigt en helg...Men det kanske inte är det lättaste när jag skriker och skrattar och ber om ursäkt om varandra... Men när jag är på dåligt humör...Sluta reta mig!! ;) Älskar dig fast jag skriker. Hoppas du älskar mig fast jag är en grinfitta..... Kan inte ens skylla på pms den här gången..illa illa...skärpning fru Hval ;)

Dags att svälja stoltheten,be om ursäkt igen och hitta på något vi kan göra ikväll som får upp humöret. Det behöver vi nog båda två.

Ha en fin lördag. (jag ska försöka...) :P

Inga kommentarer: