tisdag 13 januari 2009

Ledig en tisdag :)

Uppdatering av min dag så långt.

Vaknade runt 10.00 men vääägrade gå upp innan 13.00... Har man ledigt så har man... Men med tanke på hur många mardrömmar jag hade nu på förmiddagen så borde jag gått upp tidigare.. Det är så konstigt ,drömmer alltid massa läskiga saker om jag sover för länge... Döda människor massa blod etc etc...usch...känslan sitter fortfarande kvar & det är snart läggdags igen..

Jaja fick iallfall i mig lite kaffe & gav mig ut på en promenad. Var så fint väder idag!!
Sov hos Josteins mamma inatt så är fint att gå på tur här :) Var ute 1 1/2 timme.
Skönt! Märker att jag orkar mer nu när jag inte röker(tro det eller ej men jag har klarat hålla mig folkens!!)Men var får man tag på sånna vikter tjejer??? Vill ha....

Väl hemma igen blev det en dusch & sen vänta i spänning på min älskling... Saknar alltid han allt för mycket... När jag jobbar,är hemma & t.o.m när jag sover & han ligger bredvid mig.... Jag är kär...

Nu sitter han bakom mig då jag provar skriva det här....Jag är kittlig bara för upplysning ;)
Nu blir det lite CSI & sen åka hemåt för min del...Upp 07 imorrn så måste sova hemma...buhu.... :(

Kraaaaam

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, du kom deg aldri hjem du gullet(heldigvis), hehe..
Du er helt utrolig Johanna, jeg gleder meg mer enn noe til å flytte sammen med deg:)

Du betyr alt for meg du, ALT!!
Men det vet jo like godt som meg;)

Elsker deg kjære..

Johanna sa...

Vill ju inte vara utan dig så värt att sova på golvet då ;)
Älskar dig så sjukt mycket å du är alltid i mina tankar å i mitt hjärta.....