måndag 5 januari 2009

Måndag 5 januari. Ny vecka, nya tag.


Stoppar inom en snabb tur för att skryta lite av mig själv & säga hej med såklart.
8e dagen som rökfri & det går ganska bra måste jag säga(fråga inte min kära bara hehe).
Han har fått utstå allt för mycket dom sista dagarna stackars Jostein men vill han ha en sund & fresh tjej så är det bäst för han att han står ut lite!! Det är inte lätt..
En klok människa sa till mig att sluta röka är svårare än att sluta med heroin.
Det förstår jag inte helt,men så har jag ju inte heller vart bortpå heroin så jag väljer att känna mig otrooooligt duktig istället & att tro på det(mamma e duktig på at peppa hehe).
Dagarna knatar på fort nu. Börjat jobba heltid jag nu så fullspäckat schema.
Har ju jobbat fullt tidigare med men inte fast så var mer van att styra dagarna & veckorna lite mera själv.
Det är skönt att välja när man ska jobba & inte men det är väl inte det smartaste i längden. Dags att bli lite vuxen & inte bara leva för dagen. Det är så mycket jag vill göra tiden framöver & saker som ska köpas nytt till mig & älskling så då är det bara att kavla upp ärmarna & svettas! Sparar iallfall runt 2000 i månaden på cigg ...
Jobbar kväll imorrn men sängen lockar redan nu & kl är inte mer än närmare 23.. Tror åldern börjar göra sitt eller så är det alla sena nätter,eller vad säger du älskling? Kvalitetstid ;)
Härligt att vara förälskad!!!!!
Försöker & försöker få till bildblogg men den vill för tusan inte.. hmmm...ny data & ny tlf på väg så efter ett besök av nåt datasnille så ska jag nog få det till hehe.
Hoppa isäng nu & läsa lite & sakna.. Kommer inte ihåg sist jag sov själv.. vill inte...vill inte...
Natti ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du är jätteduktig,borde gör samma själv!Kram Mor

Anonym sa...

SUPERSTOLT AV DEG JENTA MI!!!
Gleder meg såååå mye til å se deg i morgen;)
Tenker på deg konstant og elsker deg mer enn du aner...

Kyss fra gutten din, Jostein.