måndag 25 augusti 2008

Måndag 25 aug




63.17 min har gått. Spelarbyte för Vålerenga. 1-1 mot Godset. Lite spännande är det och duktiga har vi(Moa) varit =). Har varit lat på sportsbilagläsande och fotbollstittande i sommar. Ramlade liksom ut någonstans mellan Sverige-Grekland. Man tar sig inte tid till det på semestern eller så har man inte möjlighet. Men jag ser inte helt likt på fotboll längre och det kan jag med handen på hjärtat säga. Och alla som känner mig bra vet varför :) Om jag inte har spelat fotboll för att fånga en karl,så har min karl vart helt galen i fotboll eller så har han jag dejtar levt av fotboll. Ser du mönstret? Hrmm..inte jag heller måste jag säga,det verkar mest vara någon undertryckt ,omedveten mani efter kar.. hrmm jag menade fotboll ;) Men fotbollsvärlden är annorlunda än vad man tror. Åt fanders med dom alla säger jag. Det finns bara en kung.. Och det är Zlatan.


:)

Slutade jobbet vid 5-tiden eftersom det va fel på min tlf (&#"%¤&!) så gick jag upp till min kära granne och vän K. Var fel på hennes tlf med så vi kom överens om at det var (&#"%¤&!) Netcom/tlfnätets fel istället. Nöjd med det och med vetskapen om att jag hade en fungerande data hemma så kom jag i gott humör igen och började möblera om och städa hemma. Det blev jättefint :) Love my place :) Man ska passa på och njuta när man bor själv och bara har sig själv att ta hänsyn till. Visst är det skönt ;)
Men nu ska jag laga mat och då är det tråkigt..Jag hade kunnat spara pengar på "spara till nästa dag" mat. Men har jag lust på samma mat 2 dagar på rad? nej..finns inte lust.. Men jag måste skärpa mig nu. Annars blir det ingen bra hemmafru utav mig eller ;)
Idag blir det tonfiskröra med fullkorspasta (namnam) och lite CSI och mys på soffan. Har ingen läggetid, jag börjar 3 imorgon ! Nice =)

Stay Cool/Jojo

Inga kommentarer: