söndag 24 augusti 2008

Söndag 24 aug



Åhh så var både en jobblördag och en jobbsöndag avklarade. Och imorgon väntar en jobbmåndag å en jobbti....osv osv. Skoj va? Thats life over and out. Men jag vill ju ha mer semester ju!!!! Posttraumatiskt semestersyndrom heter det. Jag lovar.

Men jag har det iof ganska slappt när jag inte jobbar..kan inte skryta av ett stressigt liv egentligen.. Soffan, tvn och datan är mina bästa vänner =)Tvättkorgen å disken har jag sagt upp vänskapen med för läääänge sen. Gymmet kan jag tänka mig att förlåta fast hon har vart jobbig med mig.. Vi har det bra ihop i perioder :)

Idag är jag en riktig soffagris...Sov middag en timme efter jobbet och sen har jag bara legat som en zombie på soffan,dumglott på allt för många program med allt för dåligt innehåll i allt för många timmar i väntan på kära Martin Beck. Min söndagsunderhållning,känner mig nästan hemma med ett svenskt program :)

Var ute på middag igår på Akerbrygge. God mat, fint väder och underbart sällskap. Urmysigt. Tack kära :) Kom tidigt isäng eller hrmm..ganska tidigt och var bara liiiite trött på jobbet idag. Men det var det värt ;)

Nu i veckan ska jag bara ta det lugnt och försöka komma igång med träningen igen.. Nu har jag vart allt för slapp allt för länge och semesterkilona SKA bort!!!
Keep you updated haha ;)
Ciao

Inga kommentarer: