torsdag 28 augusti 2008

Onsdag 27 aug

Tick tack...tick tack... Tiden har en tendens att gå långsamt när man helst av allt vill att den ska speeda på i 200 km/h.... Sitter på nattjobb jag och är överlycklig över att Oslo kommun har investerat i datorer och internet till oss stackars anställda ;)
Vi har inte lov att använda internet i arbetstiden. Men ensam på nattjobb och med patienter som sover som småbarn,tar jag mig friheten att underhålla mig själv :)
Längtar så till helgen!!! Efter inatt så har jag ledigt tors-sön! Lyx lyx. Har planlagt varenda minut :)
Imorgon är det inplanerad pokerkväll för F och hans vänner och jag är så snäll och söt att jag får vara med grabbarna grus ;)
Då måste jag ju vara fräck nog att vinna över dom alla med,eller hur? :) Gick inte heeeelt bra sist men jag kommer, vänta bara. Jag är svensk men inte blond ;)
Fredagen ska spenderas med min kära arbetskollega och vän A. Sötnosen,alltid lika sprudlande och god... ;)
Ska få möta en god vän till henne och F så det blir riktigt trevligt! Vin och tjejsnack är ALLTID lika mysigt!
Kommer väl kanske att vara lite sliten på lördagen men det hjälper inte för då är det bara att bita ihop och dra på jobbfest hos R. Den galningen ska bjuda oss alla på middag ute och sen fest hemma hos han och flickvännen. Ska bli jättemysigt det. Steka hårt :P
Livet är till för att njutas och levas,man vet aldrig vad som kan hända imorgon. Eller om en vecka. Eller om en månad. Eller... Det jag ville säga var:
Lev livet..njut dagen...bekymmerna tar vi imorgon.
Godnatt på er

Inga kommentarer: