torsdag 21 augusti 2008

Torsdag 21 aug

Here we go!!

Ny dag,ny idè,ny blogg!!

Mina dagar är inte alltid utfyllda med saker att göra från morgon till kväll. Så när jag har lite tid till övers så blir kommer den gå till att blogga. Efter att försökt få till det med en blogg på norska tidningen VG så gör jag ett nytt tappert försök med kära blogspot.com.VG får man kommentarer på minsta lilla tråkiga inlägg man skriver av alla andra bloggare. Jag var nog den enda som inte var anonym där utan jag valde att lägga in bild å info. Men allt man skrev där kunde läsas av alla som läste tidningen så jag fick väl egentligen skylla mig själv som valde att starta blogg där haha ;) Men ojoj så många kula diskutioner det har blivit ibland ;) Ger nog inte helt upp den bloggen än. Tycker om att diskutera jag :P.

Idag är det en helt vanlig torsdag här i Oslo. Har varit hemma från jobbet då jag har varit magsjuk nån dag (usch fy å blä) men imorgon ska jag på det igen. Planen idag var egentligen en pokerkväll med ett samling av dom galnaste/skönaste människorna jag mött :). Men efter ett tlfsamtal så verkar det nu ha blivit flyttat till nästa vecka...Då ska jag krossa alla där! hahahah... :P Me var väl okej det då formen inte är helt på topp och jag har en hektisk jobbhelg framför mig. Blir soffakväld med chips å cola(får ha min fredag idag) :) Inte heeeelt fel det heller.

Första inlägget avklarat

Ciao/Jojo

1 kommentar:

Babsan sa...

Denna blogg var finare tycker jag.Kram mor din