måndag 17 november 2008

En ny vecka. Starten på ett nytt liv.

Extreme makover står på på tvn och snart börjar jag väl zippa som en 3 åring ;) Gråter alltid då jag ser det och hur glada alla blir...
Bara tagit det lugnt idag. Dusjat,frukost och slappat av i soffan. Ska ut en tur snart och utföra diverse ärenden sen bär det av hemåt igen och en timmes sömn innan nattjobb. Lata dagar hehe...

Livet leker och hösten och mörkret känns inte så deprimerande som dom brukar. Vad kan det bero på? Du gör mina dagar mer värdefulla sötnos!! Jag vaknar med ett leende och somnar med ett leende. Bara tanken på dig får det att kittla i magen. Du är bara helt rå och jag kan vara lycklig som har funnit dig....Du har allt jag söker hos en mann och jag bara gläder mig till tiden framöver....

Snart bär det ju av till Warzawa och det blir säkert en oförglömlig tur. Du och jag...

Är det lov att må så här bra...?Wiiiiiiiii!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

JAAAAAA det är det! Jag är lycklig när du är lycklig.KRAMAR din mor