onsdag 12 november 2008

Latmask ;)

Sitter placerad i soffan framför tvn och myser. Vad har jag gjort för nyttigt idag då? hmmm.. Inte så mycket eller. Sov fram till 13, ska jobba inatt så det var faktist bara bra det.
Har inget speciellt på schemat så har mest småplockat och slappat av idag.
Pratade med min älskade Emelie som om ca 7 veckor ska bli mamma.. Tänk vad tiden går.. Grattis till dig och killen som troligen får en januaritjej!! Är såå tråkigt att bo så långt borta..
Man vill ju ta del i mer saker.. Men ska försöka att bli duktigare på att åka hem så man får med sig allt som händer...
Fick även höra då att mamman till min kommande valpis har börjat löpa, så om allt går som det ska så blir min lilltjej till i denna veckan haha :D Tar seger ut på förskott jag men nu börjar jag längta ännu mer..

Jag har blivit bjuden med til Warzawa(stavas det så?) av kära J på julbord den 5-7 december. Ska bli jättekul och mysigt.
Har egentligen tänkt lägga alla pengar på julklappar men med tanke på att jag jobbat mycket och stigit i lön(jiiihaaa) så ska jag nog få råd till det. Det är viktigt med kvalitetstid med. Och när i all världen skulle jag annars tagit mig tid till att åka dit om inte nu? Nej det ska bli kul :D

Imorrn ska jag inte sova så länge. Ska upp runt 2 tiden och sen iväg och möta Anita. Älskar dig tjejen och är stolt av dig.

Nej nu hoppar jag in i dusjen och sen blir det en tur i affären.

God kväll.

Kram/ J

Inga kommentarer: