fredag 14 november 2008

Lalala jag är så vaken, är du?

Märker att jag saknar att jobba natt...

Så satt man åter här placerad framför jobbdatan på nattjobb. Har vart lite mer att göra inatt men det är bara skönt egentligen. Det är första gången jag sitter ned nu och då visar kl på 03.55. Bara 3 timmar kvar innan sängen ska belastas.
Imorgon har jag ledigt så ska gå upp runt 12 tänkte jag om jag vill ha minsta chans att somna på kvällen. Ska nämligen jobba igen kl 08.00 på lördag. Ett himla vändande av dygnrytmen nu.. En kopp kaffe och sen in en tur till byen och ordna lite saker. Sen blir det myskväll själv hemma med fotbad ,ansiktsmask och hela packen.
Älskar att ha "ta hand om mig själv" kvällar men det blir allt för sällan.
Blir nog en liten tur till Kine innan det som fick hem valpen igår. Måste ju mysa och leka lite såklart!

Och så längtar jag så sjukt till lördag! Mat och myspys med Jossi hos mig och sen tänkte vi oss en tur ut. Tobias firar sin 30 årsdag på Stereo så måste ju inom en tur och gratta han såklart. Allt för länge sen jag såg han,när jag börjar tänka efter. Och ändå så bor man i samma stad.. Skärpning på mig(och han) ;)
Blir säkert en tur förbi sötnosen Christoffer som jobbar i dörren på Horgans. Obligatoriskt besök om man går ut :)
Resten av kvällen tror jag spenderas på Luux. Nyöppnat och Rebecca står i dörren :)

Sleep tight alla söta :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sov gott gumman!!!MOR

Jossi sa...

Gleder meg sinnsykt til lørdag jeg oxo baby;) Blir moro..
Kraaaaammmm;)