fredag 19 december 2008

Dagens

DAGENS VILL HA: Fred på jorden. Nej vem provar jag lura...? Vill ha en ny plasmatv jag....
DAGENS KLÄDSEL: Jobboutfit ;)
DAGENS SMINK: Same as always...(tråkig människa jag är...)
DAGENS FRISYR: Uppsatt jobbhår,ser ganska seriös ut :P
DAGENS LÅT: All I wan`t for Christmas is you
DAGENS PLANER: Kasta mig isäng efter nattjobb
DAGENS SAKNAD: Min älskling Jossi...
DAGENS BÄSTA: När älskling kom hem från jobbet & tiden som kom efter det ;)..
DAGENS ROLIGASTE:När jag trodde jag tappat mobilen & påpekade det för den jag pratade med i den ;)
DAGENS DUMMASTE: Samma som ovanför
DAGENS MISSLYCKANDE: Haft en ganska lyckad dag
DAGENS DROG: Ciggisarna....
DAGENS KÖP: Det är första dagen på länge jag inte har köpt NÅGONTING :)
DAGENS GODIS: Smaskat av min Kinderkalender
DAGENS HUMÖR: På topp!!

Inga kommentarer: