torsdag 25 december 2008

Snart dags för mat

Nu har det snart blivit dags att duka bordet och inta juldagsmiddagen som består av fläskfile & hasselbackspotatis mums... Frågan är hur mycket den här sjuklingen får i sig...(men brukar det vara nåt problem? nej... ) ;)
Startade ju hela julen med att dra på mig världens förkylning & den vill inte helt ge med sig.. Flygturen från Oslo till Arlanda var den värsta jag vart med om nån gång. Låg i halvdvala mellan sömn och smärter som en zombie.. Då tyckte jag allt bra synd om mig själv(& det gör jag fortfarande....

Klarade av julafton hos faster & farbror ganska bra så länge jag fick i mig smärtestillande var 4-5 timma.. Halvsov i soffan med skrikande & lekande barn omkring mig. Men julmat? Det lyckades jag trycka i mig. Iallafll tre portioner haha ;)
Men var en mysig kväll med faster & farbror,kusin vitamin den yngre upplagan,den äldre med karln & barnen & såklart min familj. Massa god mat!
Slocknade på kvällen väl hemma.
Hoppas hoppas att formen är lite bättre imorrn när min älskling Jostein landar i Sveariket & äntligen kommer till mig!!!! Annars får vi byta roller & så får du vara sjuksyrra älsklingen min ;)
På dagen ska jag prova att få sett Elin & Elenore. Allt för längesen det.... Får trycka i mig alvedon & bita ihop en stund. Är värt det :)

Pratade med min kära kompis Emelie idag & fick en överaskning. Verkar som hennes kära bebis har tänkt att komma ut några dagar för tidigt. Var egentligen väntan in på det nya året.Ligger hemma med värkar hon stackars liten..

HÅLLER TUMMARNA FÖR DIG & LARS & LILLA TJEJEN!!!!!!!!! DETTA KLARAR DU GALANT!! Tänker på dig massa....
Sitter med telefonen i handen .....!!!


Ha en fin kväll alla där ute!

Puss puss

Inga kommentarer: