torsdag 18 december 2008

Glest med inlägg,tätt med kärleksstunder :)

Hej & godkväll.
Det är många dagar sen jag hade tid att sitta i lugn & ro framför datan..
Just nu sitter jag placerad i datarummet hos svigermor och leker lite med datan i väntan på att Jostein ska komma från jobbet. Triv här & min "mother in law" är supersöt. Köpt in lax till middag idag hon :)
Skulle egentligen gå upp tidigt men blivit förkyld under natten så sängen var min bästis fram till 2-tiden. Ska jobba inatt så det gjorde faktiskt inget.
Men tyckte bra synd om älskling då han var tvungen att gå upp runt 6 imorse..stackare.. varm & god var sängen.. Vi sover i en 9o säng men det är det värt bara jag får sova bredvid han.. Med tanke på att han inte är lilla karln så kan det lätt bli liiiiite trångt. Men inte länge tills vi bor tillsammans nu! Men varje dag känns som en evighet..
Det är småsakerna jag längtar efter.. ååhhh...Önskar det kunde vart imorgen...
Å starta ett nytt liv ihop med allt vad det innebär...

Sista veckorna har varit otroligt mysiga. Har inte direkt jobbat ihjäl mig utan haft tid till mys å pys.
Julklappshandlandet är jag färdig med wiiihii. allt som allt 6000 kr fattigare.. men första året som ekonomien är på plats så då kände jag att jag kunde lägga ner lite extra.. Hoppas bara att alla blir nöjda.. Tanken som räknas eller hur...?

Stor kram

Inga kommentarer: