torsdag 4 december 2008

Julmys!!Igår hade jag en så mysig kväll.... Jag, Rebecca och Kärlek höll på med julbakning här i huset. Pepparkaker och såklart ett pepparkakshus! Kan nog inte skryta av att det blev det finaste huset jag sett men lite sött är det väl...?Dumma glasyr som inte blev som jag ville grrrr ;) Är iallafall mycket imponerad av Kärleks fantasi på olika pepparkakeformer men vet inte helt säkert om jag vågar lägga ut bilder på det *ler*. Ska nog be om tillåtelse först ;)

Nu sitter jag i soffan med morgonkaffen och samlar krafter till att ta mig ut i kylan. Är inte så väldig kallt men mer rått i luften.. Ligger lite snö på backen men det är inte något att skryta om..
Hoppas,hoppas att vi får mycket snö till jul mest för alla barns skull då..

Ska iväg och lägga mig en stund i solariet. Ser nästan ut som ett vandrande lik om dagen... Och imorgon bär det ju av till Warzchawa med Kärlek så då vill man ju känna sig lite fresh och fin.
Ska bli sååååå kul, längtar älskling!!!


Ha en fin dag allihopa :)!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska ocksaå göra ett,du vet hur de brukar se ut!Jag tyckte ditt blev fint(:- Kram Ma

Anonym sa...

Hahahahaha!!!!!
Bare å legge ut bilder kjære, vi hadde det jo så moro;)
Savner deg gullet, gleder meg til å reise med deg i morgen:)

Kram.