tisdag 16 september 2008



"Do not save your loving speeches

For your friends til they are dead

Do not write them on their tombstones

Speak them rather now instead"


-Anna Cummins





Vänner

Vad hade man gjort utan sina vänner? En vän är ditt andra jag.. Ser dig, hör dig utan att du behöver säga ett ord. Läser dig i tystnaden... Lyfter upp dig när du inte har kraft att göra det själv och gläder sig med dig i din framgång. Kräver inte, dömmer inte och försvinner inte, trots jobbiga tider....


Kan inte med ord beskriva hur glad jag är över att ha er i mitt liv. Ni betyder världen för mig, trots att jag inte alltid är lika duktig på att visa er det....


Älskar er nu och för alltid
Jojo


Dagens kram går till A... Tack för att du ser igenom mig och lyfter mig upp....


Inga kommentarer: