måndag 1 september 2008

Steka hårt :)



Jag förstår inte helt hur en helg som är så efterlängtad kan vara över på ett ögonblick? Kanske för att jag startade en dag för tidigt ;)


torsdagen så startade vi med att gå ut och äta sushi och mysa med lite vin. Och tro det eller inte men det här var första gången jag åt det,där rök min sushi-oskuld ;) Har ätit hemmalagat men det är inte riktigt samma sak då även fast det var gott :). Har inte bestämt mig helt för om jag ska hata det eller verkligen älska det? Tåls att tänka på..


Sen bar det av hem till L och pokerkväll :)Vi var flera tjejer den här gången men bara jag som satt vid pokerbordet ;) Jag måste nog säga att det gick bättre denna gång men kan inte skryta av att det gick hela vägen. Tålamod tjejen..tålamod... ;)Så efter att ha åkt ut blev det lite Buzzspelande innan taxin tog oss vidare in till Oslo By :)


En helkväll ute resulterade i en väldigt väldigt trött Johannafredagen.. Kl 20.00 lyckades jag äntligen komma mig ut ur lägenheten och till kära A på middag och vinmys. Dit kom också L(härliga människa!) och vi hade några supermysiga timmar i soffan innan vi gav oss ut och gjorde Oslo osäkert. Blev en tur på La Belle trots att vi sagt vi inte skulle det. Men vadå... alla andra va ju där ju.. ;)


lördagen vaknade en ännu tröttare Johanna som snubblade ur lägenheten och på jobbmiddag med R, hans flickvän R och sykepleierlatino D ;).


Först mysig middag på kina(tusen tack sötnosar) och sen hemmafest.


Lekar ,skratt och drinkar. Perfekt kväll =) Och så blev det såklart en liten tur ut . Mötte på några vänner och F i stan. Nu blir det lugnt en stund framöver med koncentration på jobb och träning:) Man märker att man börjar komma lite upp i åren hörrni...


Söndagen använde jag till egentid. I soffan..




vill ha.....saknar....

Inga kommentarer: