lördag 13 september 2008

God dag alla glada. Ett litet inlägg från sjuklingen på soffan..
Nu är jag less på det här... Vart dålig flera dagar.. Veckan som har varit har gått till mycket jobb. Otur som jag alltid har så blir jag såklart sjuk när jag har långledigt tors-mån.
Otur ja,men lite bra att jag inte behöver vara borta från jobbet...Hosta,täppt i näsan och feber. Allas problem på hösten....
Igår hade jag besök av min kära vänninna A. Var sååå allt för längesen vi sågs och gjorde något ihop.
Vi har en tradition att alltid mötas på cafè och snakka skit :)
Mysigt men ibland behöver man få gjort saker ihop med.
Men med olika arbetstider som går om varandra hela tiden så är det inte alltid lika lätt att få det till. Och oturligt nog igen så var jag dödsdålig igår...

Formen blev lite bättre efter en colabox och en bit med hemmalagad pizza. Lagade vegetarisk tacopizza med vegfärs. Den blev bra och A visste inte ens att det var vegetarisk hon åt hihi ;)
Kl 01.30 när vi till slut kom oss ut så hade sjuka Johanna lyckats tvinga i sig nåt glas vin och börjat komma lite i form.. Vi gick inom alltid lika goda Chr på hans jobb som tuff dörrvakt :P. Saknar våran resa och stunder ihop, måste ses snart sötnos ... :)

Sen tog vi turen inom några andra ställen, shakade rumpan på dansgolvet,skrattade åt lite wannabees på La Belle Sole och tog turen til Garage och mötte upp en arbetskollega D. Mysigt :)
Nu sitter jag här i soffan,är smått uttråkad av utvalet av tvprogram och det ser inte ut att bli bättre utöver kvällen.. Sätta på någon gammal film kanske..

Dagens kram går till den alltid lika starka A. Du klarar precis det du vil,det vet du innerst inne. Älskar dig tjejen.

Over and Out :)


Inga kommentarer: