torsdag 4 september 2008

Torsdag 4 sept = Bloggabstinens!






Har du någonsin kännt det så här? Sånn är jag när jag vaknar varje morgon. Det har faktist blivit bättre med åren men det är fortfarande inte helt bra. Men ibland är det faktiskt skönt att bara få skrika ut sin frustration. Jag kanske skulle börjat på nån kampsport lr nåt så man fick ta i . Skrika och få ut min vredje. Och låtsas om att sparringpartnern är George Bush. Då hade man fått sett en slåsskamp ;)


Jag märker att jag är lättirriterad om dagen. Tålamodet är = noll. Det har säkert mycket med årstiden att göra och det är nog lika för oss alla som bor i detta landet. Förutom alla överenergiska "turmänniskor". Till tider kan jag också vara det. Är ju helt underbart med en tur i skogen,springa eller med hunden. Men under alla årstider i alla väder och dessutom frivilligt? Nej tack...


Just nu sitter jag gott placerad i soffan efter en jobbkväll. Slutar 22.30 då och det som är underbart är att jag bor 200 meter från jobbet och är hemma 22.33 :D. Lyx.


Dom sista dagarna har mest gått till jobb.jobb och ordna hemma. Har en meter med rentvätt som ligger på sängen och väntar på mig...ska.. ska ..snart...


Jag har ledigt imorgon så ska bli skönt att få sova ut länge,har jobbat mycket dag sista veckorna... Och du kan tänka dig mitt humör kl 6 på morgonen? Just det. Don`t go there..


Jag tror jag behöver ett uppyft i mitt liv. Nytt jobb,flytta,plugga etc. Det där extra som gör att du går upp och längtar till att gå utanför dörren och starta dagen. Oavsätt om jag har underbara människor omkring mig så är det inte helt nog. Tåls att tänka på. Tåls att tänka mycket på och göra nåt åt med.. Man måste våga ta beslut och stå fast vid dom. Jag blir nog vuxen nog till slut. Längar till lördag nu. Har jobbhelg så det blir hemmakvällar men det är Fotboll då =).


Norge-Island på Ullevål. Ska bli kul. Skönt att ha Ullevål så nära. Gick aldrig på fotbollsmatcher när jag bodde hemma. Intresset startade väl mest för några år sen,men det håller i sig :)


Nej folkens nu blir det lite tvättsorterande och sen lite tvtittande innan sängen får sin tur :)




Natta


Inga kommentarer: