måndag 29 september 2008
















Måndag. Ny vecka,nya möjligheter. Solen skiner, jag är ledig från jobbet och njuter dagen. Tvättstugan oc betala räkningar på listan över dagliga göromål.
Ikväll ska jag över till C och se på all färdig regisserad film :) Ska bli spännande att se hur det blir. Hoppas ,hoppas att det är så pass bra att det blir Biopremiär till våren. Har iallafall haft skitkul att spela in det så är nöjd med det :)


Middagsgäst ikväll så ska laga Fiskburgare med massa grönt och pestoröra. Smaskens :P
Turen till kära Sveariket med A var toppen! Slitsamt men underbart kul. Tlf gick sönder som den alltid gör och speciellt nu när en inte helt nykter Johanna skulle bada och prata i Tlf samtidigt ....Men efter en vecka badrumsgolvet så vaknade den upp ur koman och började långsamt återvända till detta livet. Glad för det var jag!

Fortsätta tvätta och städa nu. Ska bli samboer nu jag :)
Min kära R flyttar in så ska hjälpas åt och fixa plats och ordna närmaste dagarna.
2 tjejer på 60 m2 går bra men med alla våra skor och kläder så måste man ha ordning ... Många tusen sparade i hyra varje månad så min dröm om studier kanske kan gå i box till nästa år om jag nu är duktig på att spara. Jag ska klara det kära Mor :)

Ha en fin dag :)!!

Inga kommentarer: