fredag 17 oktober 2008

Idag har det varit en lång dag. Men för att ha varit så lång så har den gått ganska fort.
Startade på jobbet 7 imorse och har äntligen kommit därifrån,fått av mig sminket och bänkat mig i soffan. Trivs bra på jobbet och det är skönt att ha kommit igång igen. Legat på latsidan länge nu så det var på tiden. Så jag kan inte klaga.
Men jag är en sån människa som verkligen behöver min egentid. Det är otroligt viktigt för mig för att ens kunna fungera bland andra människor.Som ikväll då jag inte var hemma förrän 23. Det finns inte en chans att jag klarar av att gå och lägga mig med en gång. Jag måste varva ner,tänka å slappna av. Själv. Många tycker nog att jag kan dra mig undan lite ibland,men det behövs och är skönt. Trivs i mitt eget sällskap *ler*.
Ska upp 06 imorrn så blir inte allt för länge på soffan iallafall. Men kanske lite mat..? less på sjukhemsmat nu. Vi har nog den bästa maten hos oss,och antingen så äter vi gratis eller billigt iallafall. Applåder till kockarna. Men all brödmat?? Norrmännen äter ju nästan bara bröd för tusan. Men det är inte alltid lika kul att laga mat bara till en själv så det blir mycket bröd för mig med om jag ska vara ärlig...

Men igår lagade jag för 2 dagar så jag tror jag ska kasta dag 2 ransonen i micron och sen försöka hitta sängen.

Sov gott alla Glada

Inga kommentarer: