söndag 19 oktober 2008

Söndagsmys!


Så har man kommit hem från jobbet,sprättat en flaska med vitvin och startat med storstädning. Var inte så farligt stökigt men rent rent tycker vi om att ha :)

Det här är min "helg" med tanke på att min egentliga helg bara har bestått av jobb sen i torsdags,så idag ska jag mysa och få lite ordning här å senare så blir det lite fotboll.

Har ledigt från jobbet imorrn, ska filma på dagen istället. Ska möta upp kl 09.00. Vet inte helt vad det är för scener imorrn men blir säkert underhållande och skojigt(och mycket väntetid). Jag har dom mest grisiga scenerna av alla i filmen. Men har vart mer kul än jobbigt So what the f... ;)

Jobba tisdag,filma onsdag på dagen och sen blir det nattjobb och filmning igen på torsdag. Sen är det fredag, helgen har ankommit och mina kära päron kommer hit jippih. Saknar dom mycket jag.


Nej nog sentimentalitet om familj. Lite mer vin och så dyker dammsugaren fram.



1 kommentar:

Anonym sa...

Ta det lugnt med vinet lilla vän om du ska filma.Längtar efter dig jag med.Bamse kramar från mor din