fredag 10 oktober 2008


Nyvaken,halvvaken eller kanske mer halvdöd kan man nästan säga. Men på gott humör. Och varför det? Jo... :

Vad är det för dag? Nej ,det är ingen vanlig dag för det är Johannas födelsedag Hurra Hurra Hurra!


Jag har placerat mig i soffan med en kopp kaffe och några knäckebröd och orkar inte stressa. Ska vara på jobbet om 2 h och det hinner jag gott och väl även i snigeltakt.

Ska lägga i en toning i håret så det ser freshere ut och få mig en dusj men det är nog det enda jag måste hinna med innan det. Städa det sista tar jag på eftermiddagen. Förstår inte helt hur alla ska få plats här idag men finns det hjärterum så finns det stjärterum eller är det inte så det är?


Jag tycker att livet är ganska härligt om dagen. Och det har inte att göra med att det är min födelsedag och att presenter väntar ;)

Jag njuter dagarna, jobbar och försöker att inte stressa så mycket. Ett andra jobb på gång, filmningstart igen till lördagen så har lite på schemat framöver. Skönt. Sen väntar jag ju snart besök av mina kära föräldrar som ska komma och göra Oslo osäkert. Helgen 23-25 okt. Blir urmysigt. Måste bara hitta på lite saker att göra och visa dom. Operahuset ;)

Blir kul att få presentera dom för mina vänner dom inte mött med.


Nej nu ska jag lägga vinflaskorna på kylning, ta mig en kopp kaffe till och fixa håret så jag blir den hetaste 25åringen ikväll :P



Party like a rockstar ******

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på din födelsedag tjejen!! Ännu ett steg närmare vuxenlivet!! Hoppas du får en underbar dag. Saknar dig något enormt mycket...puss puss på dig gumman...Kramar emelie

Anonym sa...

Hej Johanna!
Hittade in på din blogg via Johanna med Liam..
Vet inte om du kommer ihåg mig men vi träffades för typ 100 år sen via Meral..
Titta gärna in på min blogg, www.minagullungar.blogspot.com
Hej så länge! Kram Martina

Anonym sa...

ALL IN ikväll! Grattis..

Anonym sa...

Ser fram emot trippen till Oslo Kramar Ma