tisdag 21 oktober 2008

Trötter...


Torsdag..hmm eller onsdag? Min kära arbetskollega var tvungen att på minna mig om att vi faktist bara har kommit till tisdag än i denna vecka. Jag har noll koll. Sista dagarna har gått i ett så egentligen borde jag väl ha trott att vi kommit till söndag.

Men det har vart kul. Och att få göra nåt kul med sina dagar inimellan är ju inte helt fel :)

Men hur får man tid till att göra nåt annat? Tvätt,(inte disk,den tar jag alltid faktist ),ordna alla småsaker jag har på min lista,möta mina vänner? Sätter livet på paus en stund tror jag och kör på och jobbar, och sparar. Skönt att koppla ut lite och koncentrera på nåt annat en stund. Och så är det nåt jag måste göra.

Just nu sitter jag i soffan, äter ostbågar och är irriterad att kl går så fort idag. Den är snart läggdags för små tjejer. (idag är kl då 00.00) Ska möta på filmning 10.00 och skulle vara skönt att komma dit utvilad för en gångs skull ..Men jag är så trött så ska bli så skönt att krypa under täcket nu!


Nighty night :)

Inga kommentarer: